Biljart stage met Dick Jaspers bij eSBee creations
Onze nieuwe winkel en showroom is met 6 maand vertraging eindelijk klaar voor gebruik.
Het is onze bedoeling om deze ruimte niet enkel te gebruiken als winkel en toonzaal voor de door ons vervaardigde biljartkeus maar tevens voor biljart stages en trainingen.
Als start hadden we gisteren een stage met niemand minder dan Dick Jaspers en een groep van 8 deelnemers.
Een paar beelden zeggen meer dan duizend woorden...
Onder de deelnemers aan deze eerste stage waren Gwen en Willy Leman van de partij.
Na een uurtje les volgde er een partij tussen Dick en Gwen naar 40 punten...
Oei, matchbal voor Dick,... Dick die duidelijk een maatje te groot was voor mijn ploegmaat bij KKBC2...
Dan was er terug een uurtje les waarbij Dick uitlegde dat hij zonder systemen speelt voor losbanders.
Dick zei: "Ik gebruik liever mijn tijd om mijn instinct te laten aanvoelen waar, hoe hard en met welke afstoot ik de bricole moet spelen dan te staan rekenen terwijl die berekeningen in veel gevallen toch niet kloppen en daarbij de stress van de tijdsklok in je nek te voelen..."
Daarna was er nog een wedstrijd naar 40 punten tussen Dick Jaspers en Cedric Melnyschenko. Dat werd tot ieders verbazing een gelijkspel.
5 van de 8 deelnemers aan deze stage dag, met "Il Maestro" erbij...
Dominique Dewulf van USGravelines was één van de deelnemers aan deze stage...
We hadden een heel mooie zonnige dag en daar werd na afloop van de training van geprofiteerd, mét de dames erbij...
Het is de bedoeling om vanaf eind dit jaar of begin volgend jaar nog meer van dergelijke trainingen te organiseren...
Dank voor Uw aandacht,
Vriendelijke groet,
Rita en Stany Buyle
2023/06/08 - Biljart stage met Dick Jaspers bij eSBee creations in Gravelines
Moderator: Stany Buyle
-
- moderator
Re: 2023/06/08 - Biljart stage met Dick Jaspers bij eSBee creations in Gravelines
Fantastisch. Proficiat.